JaJa'Z Latest Stories

Friday, November 19, 2010

Apa Motif Gambo Ni Bang ??

Time jaja dok bz prepare juadah nak raya malam selasa lepas..
time tu jugak la En Zack sibuk plak dok tergendeng2 kat dapur dengan jaja jugak...
selalunya jaja yang sibuk nak snap2 gambo..
E'ehhhh..kali ni dia plak yang lebih2 amik sana sini...
Cepat2 kepit nasi tu...abang amik gambo awak tengah masak ek..

dah la kita ni nak mengepit nasi impit tengah panas2 tu...ketar2 jaja menahan nasi tu 
tak jatuh semula dlm periuk
dah la panas...

pastu dia bantai amik gambo ni plak 
Apa plak motif abang amik gambo ni plak?

Sambil tersengeh2

Tu gambar bahan2 yang awak nak guna..awak kan nak buat rendang...
bleh tunjuk dalam blog...

Adoila laki jaja ni...
Kot ye pun jaja nak amik gambo bahan2..idok la sampai amik time
semua bahan2 dok bersepah dalam plastik lagi...
nak amik pun kena la susun molek2...
ishhh abang ni.....

Jaja'Z: Berselerak dapur...

8 Beu-T Is Talking:

sarah-najwan said...

dia nk tulun bini dia amik bahan2 utk blog..bagus dah tu..sokong..hehe

Lelord said...

ekekekkee

ibh said...

Ok la..jd tulang belakang wife berblog..Tukang amik gambo..hehehehehe

JaJa'Z said...

kak zia: dia tolong tak bertempat...padahal tempat bersepah lagi..hehhehe

JaJa'Z said...

kak lela: suka suka!

JaJa'Z said...

sue: masalahnya gambo dia tak kena...

sfatimahzj said...

tu tandanya dia prihatin..huhu
appreciate it ok...huuhuhu

JaJa'Z said...

fatimah...mamat tu memang gatai....hehehhe

Related Posts with Thumbnails