JaJa'Z Latest Stories

Monday, October 25, 2010

My 'Baby' Sihat TOTAL...

I love u baby
I love u dear
I love u my love
I love u soooooo much!

Alhamdulillah, Cik Gen2 dah sihat sepenuhnya
takde dah bunyi 'ngok ngek' time jaja bawa balik tadi..
syukurrrr syukurrrrr...
harap2 Cik Gen2 tak sakit2 dah la lepas2 ni..
sian kat tuan u ni,makin rabak poket dia... :p

Oleh kerana kepenatan berdiri kat bengkel dekat 2 jam
meh kita reward kan diri sendiri dengan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
LA Cremeria :P
Yummiehhhhh!!!

Tapi ada gak citer yang tak best time hantar Cik Gen2 gi bengkel tadi..
tak pasal2 terbazir duit mcm tu jek..

Next2 entry lah jaja citer ek...

Jaja'Z: Lenguh lutut berdiri lama2 tadi..

4 Beu-T Is Talking:

Jamiel said...

K la tu..
Nak guna gak si G tu kan..
Untuk safety gak..

JaJa'Z said...

jamiel: sebab nak guna lama la kena betul kan tang mana yang dia sakit...tu je harta yg ada...

Tomato Gurl's Life said...

smartnye gen-2..idaman kalbuku ;)

JaJa'Z said...

Tomato gurl: suka gen2 ek..hehhehe cute kan..

Related Posts with Thumbnails