JaJa'Z Latest Stories

Thursday, October 14, 2010

Malam Yang Dingin...

Dalam minggu ni direct jek hujan malam2
siangnya panas humangggg ai tak terkata teriknya....
sampai rasa nak kuar umah pun malas

Panas berbahang tu sampai ke malam terasa
dok dalam umah pun berpeluh2
kalau kipas tu toksah tanya lah,memang dok terpasang jek 24 jam
hajat hati nak pasang aircond...tapi sian plak kat En Zack
sebab mamat tu kan jenis lelah..kang tak pasal2 plak semput time tido..
bini dia ni lain citer la..lemak menebal...hehehhe
lagi pun En Zack cakap

Takyah la kita nak tambah beban lagi...

Kalau dah pakai aircond tu sah2 la bil elektrik pun bertambah kan..
takpe lah, kipas pun kipas la bang..

Time malam plak skang ni tengah dok berkipas2 sakan
alih2 hujan plak turun dengan tak teragak2
memang lebat giler la..
hujan lebat + malam + lampu bilik yang suram2
end up = TIDO!

Tak pasal2 semalam kul 9.30 dah masuk tido...
tak dan nak tengok Cinta Kirana
^___~


Jaja'Z: 8 jam setengah tido..heaven!

3 Beu-T Is Talking:

miss R.e.p.u.n.z.a.L said...

ya allah kak.. mmg panas gila..
tapi sini tak hujan pun..panas je..tido mlm berpeluh2.
last2 berkemban..boleh???




macam dalam sauna dah rasa.

JaJa'Z said...

linda: make sure kunci pintu kalau tido berkemban okeh..bahaya..hehhe..akak takpe... :p
tapi siang memanggggg la panas amattt

Umiey said...

hi jaja, cuaca skrang xmenentu la, sekejap ujan sekejap panas sgt2, mnggu nie time blk keja panas terik btul la...

Related Posts with Thumbnails