JaJa'Z Latest Stories

Saturday, October 30, 2010

Gym-Mate Ku Naik Pelamin...

Congratulation to my dearest Radiah...
ni la geng jaja bergossip2 sambil membuang lemak kat gym..hehhehe

Alhamdulillah, dah jadi Puan Radiah hari ni..
Selamat Pengantin Baru Dear...
Semoga jodoh berkekalan dan bahagian hingga ke akhir hayat
^___~

Insyallah, balik sekolah hari ni akak gi serbu kenduri awak okeh.....
tak sabar nak minum air sirap kenduri kawen ni..tapi, kalau buat sirap la..
hehehhe

Jaja'Z: Hadiah tak beli lagi..

8 Beu-T Is Talking:

Danial Ikhwan Jaafar said...

wah, musim orang kahwin. saya kena kurangkan berat badan untuk makan nasi minyak wahahah XP

Jamiel said...

Saya lak baru je blk dari 5 buah umah..
Nape la semua kawan kawin serentak..
Sabo aje la..
Makan satu umah je, lain smua salam n pass hadiah je..
Bulan depan kat jemputan dah tebal..

ahkakbatik said...

ja.. tu gambo cik abg dia ke? awatnya tak pakai baju melayu?

dieya said...

uih sempoi nye nikah pakai jeans!

JaJa'Z said...

Dan; ramai ke geng2 kawin bulan 12 ni?

JaJa'Z said...

jamiel: uish..lagi la dasya kan..sampai 5 rupmah tu..jaja ni setakat 2 buah umah tahan lagi la..lepas2 tu mau tak makan dah..

JaJa'Z said...

kaktik: tu cik abang dia..jgn salah paham..tu time dia bertunang dulu..hehhe

JaJa'Z said...

dieya: ko agak2 la dik..tu time nikah la..kalau time nikah pakai gini mau kena pelangkung dengan bini dia...

Related Posts with Thumbnails