JaJa'Z Latest Stories

Sunday, October 17, 2010

Dulu Berdansa,Kini Menari Plak....


Sehati berdansa ke Mari Menari

Agaknya pihak Astro dah takut kot,sebab dah brapa pasangan bercerai selepas
joint Sehati Berdansa ni..heheh
NO LAH
 maybe juga jodoh mereka setakat tu jek...apa nak dikata kan...

Semalam just promo pengenalan untuk program baru di Astro iaitu Mari Menari,
dan 12 peserta kali ni bukan lah dari kalangan artis ...
yang berbeza kali ni, bukan setakat  peserta adalah suami isteri tapi
ada juga pasangan adik beradik dan ada juga peserta dikalangan ayah dan anak perempuan..
ayah dah 60 thn tu...kita tengok nanti dasyat ke tak dasyat ayahnya menari..
Peserta2 kali ni pun bukan calang2 peserta..ada polis,tentera udara,pemandu lori kontena,
jurusolek,photographer,suri rumah,model,pegawai pemasaran,pegawai insurans,pemilik butik,juruteknik,
 dan banyak lagi la...
menarik jugak tu kan...bukan senang nak tengok tentera2 kita ni menari.. :p

Antara juri2 untuk rancangan Mari Menari kali ni ialah Ferhad,Lisdawati,Zulhuzaimi,Erra Fazira
dan Joseph Gonzales selaku ketua juri...
Untuk sesiapa yang berminat jangan lupa nanti kan Langkah Mari Menari setiap malam jam 9.00mlm
dan Mari Menari setiap Sabtu jam 9.00-10.30 mlm dan Penentuan Mari Menari pula 
pada hari ahad jam 9.00 mlm

Pengacara untuk Mari Menari pulak ialah Awal Ashaari dan Lisa Surihani...
pasangan pengacara yang secocok..sama2 lawa..
tapiiiiii
agak terganggu sket la bila jaja dapat kesan yang si lisa Surihani tu rupa2nya 
tak bleh sebut 'R'...heheh
sian Lisa... :p

Jom! 
Mari menari

Jaja'Z: Menari kat dapur jek...

8 Beu-T Is Talking:

Danial Ikhwan Jaafar said...

bukan celebrity kan semua tu. saya tak tengok, anis je yang tengok. hehe

JaJa'Z said...

semua bukan celebriti...rakyat2 jelata jek..akak tgk gitu2 jek semalam...

Lelord said...

ayu pun de n3 pasal ni....
uhuhuhu jelesssssss sini mana de astro

JaJa'Z said...

takpe kak lela..akak baca review jaja jek..ok? heheh

dieya said...

eh bukan polis tentera semua mmg kena pandai menari ke? i thot diorg every year ada mess night kan? ada menari2 kan time tu?

lisa surihani takleh sebut R ke.. ciannyer.. camne laa dia sebut nama dia sendiri yek..

JaJa'Z said...

dieya: a'ah kan..terlupa plak bab tu..tapi diaorang ni terror se macam..dah mcm amik kelas menri jek..setakat mess night..poco2 je lebih..hehhe

a'ah! dia tak bleh sebut R..u better watch this...ketara sangat2..

Lelord said...

Dieya :Kat mess night x semestinya pndai menari...dorang hentam jek.

Jaja: alahai poco2 jek kan...

hahhahha tetiba teringat lak dijaman dulukala

Ehhh mana ismaliana sulaiman ni...dia kan slalu ikut komando g mess night

JaJa'Z said...

kak lela: setau jaja geng2 gi mess night bantai menari ikut suka hati jek..kan kan? hehhe..sah2 mr komando ngan kak lieya berpoco2 jek...

Related Posts with Thumbnails