JaJa'Z Latest Stories

Monday, September 27, 2010

Tolongggggg La Percaya....

Korang nampak gambo lemang ngan rendang kat atas ni???
Ha!!!!
Itu la lemang pertama yang jaja dapat rasa semenjak hari raya hari tu..
Seriusss ni!!!!

Sebiji lemang pun jaja tak jamah baik kat Pahang,kat Temerloh atau pun time kat Perak
memang tak terasa nak makan pun time raya tu...
hari raya pertama pun sekelumit rendang yang kakak ipar jaja masak pun jaja
tak jamah

Rasanya raya tahun ni yang jaja paling tak 'membedal' langsung...
pastu bila dah lepas raya, baru la teringat..

mujur la pagi tadi ada kakak kat sekolah ni bawak untuk kitorang semua rasa..
kalau tak, kempunan la jaja.....

Terima kasih Kak Hajah... :p

Jaja'Z: Tetiba teringat nasi impit ngan kari daging

7 Beu-T Is Talking:

sarah-najwan said...

huhu..jaja dpt gak makang..saya..xdapat pom..huhu

Danial Ikhwan Jaafar said...

hahah saya percaya. orang dah kahwin ni banyak benda nak kena buat. nak makan pon tak larat kadang2.

JaJa'Z said...

kak sarah: ada gak geng jaja rupanya ek..hehhehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

sukar nak percaya...macam rancangan believe it or not plak...heheh..tapi napa kak?

JaJa'Z said...

danial: akak bukan masalah banyak kerja or tak larat nak makan..tapi tak terasa nak makan pun...rendang tu akak tengok jek kat atas meja...

JaJa'Z said...

hawa: betul la dik..akak mana tipu2 ni...tu la lemang petama akak makan tahun ni...sebab tak rasa nak makan...

Hali3isa a.k.a L3ha : SSA said...

huhuhu. best sis dapat makan akhirnya. Tahun nie saya langsung tak makan juadah raya. sob3. kuih raya jak melantak~

Related Posts with Thumbnails