JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, September 22, 2010

Tak Pasal2 Jadi Ustaz....

Tadi masa jaja chat kat FB ngan member lama
tetiba bleh plak dia tertanya soalan ni kat jaja...terkedu kejap..
hehhehehehhe

Jaja rasa dah berapa ramai orang tanya kat jaja yang En Zack tu ustaz ke..?
kalau yang mana2 dah kenal plak, pakat2 dok tanya

Jaja, bakpe laki mu simpan janggut pjg sangat???

Kalau simpan janggut tu maknanya dah tukar jadi orang alim ke?
asal ada janggut jek, jadi ustaz ek...???

Itu kan salah satu diantara sunah nabi kita,
Nabi Muhammad S.A.W

Tak salah pun simpan janggut, semua tu dapat pahala
Gara2 gambar ni pun....
ramai yang tanya En Zack ustaz ke...

Kalau jadi ustaz betul2 pun apa salahnya kan... :p
Insyallah, satu hari nanti...

Jaja'Z: Boleh dalami ilmu akhirat...

10 Beu-T Is Talking:

Lelord said...

ekekekekeke ade gaya jd ustaz tu

JaJa'Z said...

insyallah..aminnnnn

Hizami Rahim said...

haha~
tahu takpe.
dah rupa ustaz pon.
;)

JaJa'Z said...

zami: harap tak la pada rupanya jek yek..biar lah segala2nya pun takpe..

Danial Ikhwan Jaafar said...

hahah standard ah. at least diorang tanye depan2. kalau ade yang jenis dengki ke, memang suke sebar cerita bukan2 ape plak die cakap nanti.

tapi memang bile dah makin tua makin cepat janggut tumbuh eh? saya punya janggut ni paling panjang pon tak sampai melanjut ke bawah..hmm..bukan ape, teringin jugak hehe

JaJa'Z said...

danial: akak tak anggap tu kutukan pun..saje je..bila diaorang tanya kenapa simpan janggut pjg2..akak jawab la..tu modal nak belai malam2..hahahha

maybe jugak la kot...makin meningkat umur,..janggut lagi cepat tumbuh kot..

dieya said...

confirm mmg ada gaya ustaz! mana tau lepas ni bleh k jaja ngan en. zack jadi mcm ustazah siti nurbaya ngan darling dia tu.. bagi ceramah masuk tv.. kelasss!

JaJa'Z said...

dieya: your wish!!!! akak ni takde la sampai tahap macam tu lagi..nak cakap pun tergagap2 kalau depan orang ramai..hehhehe..tapi mana tau kan...

Nur Hawa Mohd Zin said...

alhamdulillah...ustaz pada keluarga kak...tapi mmg ada rupa tau.. :)

JaJa'Z said...

insyallah hawa....rupa tu dah ada lama dah..hahha

Related Posts with Thumbnails