JaJa'Z Latest Stories

Tuesday, September 28, 2010

Oh Cik Gen2...Jangan La Kau Rabakkan Poket Aku

Ni lah antara harta 'Ismet Ulam JAJA' didalam negeri
selain dr umah teres sekangkang kera dan juga sebijik motor yang bukan motorboat

Macam2 dugaan datang bila dah ada kereta ni..
hari tu dekat nak raya dekat RM1000 ko kenakan tuan ko ni..
skang ni kalau bawak ko dah berbunyi owk ekkk owwkkk eekkkk
dah macam naik jongkang jongket
macam2 ko mintak tuan ko ni ganti kat badan ko tu kan...

Rupa2nya ko mintak ganti 'absorber' pulakkkkk
berapa ringgit plak la ko nak kena kan aku kali ni weh!!!!

Cukup2 la ko kenakan tuan ko ni..
kang aku tukar keta yang baru kang haaaaaaaaaa
baru ko tau!!!!!

Jaja'Z: Tak yah nak berangan cepat sangat la..

11 Beu-T Is Talking:

Hali3isa a.k.a L3ha : SSA said...

memang sah dha tu kak nak suh akq beli keta baru tu~ hehehehe~

JaJa'Z said...

haliesa..tak daya dik...yang ni pun tak tertanggung..hehhehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

mau rapak 300-500 ratus...

sabor jerlah kan...

Lelord said...

wah2 sudah ade niat mau tuko ek

JaJa'Z said...

ayu: insyallah tak sampai rm30..dah survey harga..tapi melayang la jugak duitnya..huwaaaaa

Nur Hawa Mohd Zin said...

kereta ni kan kak kena belai macam orang yang kita sayang gak...hubby awe pernah cakap dalam kereta dia (sally) yang dia nak tukar kereta baru..lepas tu macam2 hal dia buat tau....huhuh....dia buat hal je kami belai dia..heheh..org kata harta benda ni ada nyawa gak..

JaJa'Z said...

memang pun hawa..tai akak tak pernah terniat pun nak tukar keta lain..banyak lagi nak guna duit untuk yg lain..

littlehumblelynn said...

jaja.

keta nih mmg sensitif..kalo kena part kata nak tukar baru macam2 penyakit dtg..pengsan!!

JaJa'Z said...

hai lynn..

memang pun..derita jek rasa nak kena kuar kan duit pasal2 keta ni..sekali kelaur setakat 20 hinggit je tahan la jugak..

Umiey said...

salam ziarah

honey amour said...

hahahaaa..tukar jelah yg baru jaja..

Related Posts with Thumbnails