JaJa'Z Latest Stories

Saturday, September 4, 2010

Gedik2 Santai Memalam Ngan 2 Minah Gediksssss


Alkisahnya malam semalam lepas balik dr majlis berbuka puasa kat sekolah
sampai je rumah, tekak ni memang rasa dahaga semacam
mana tak nya, selalu kat umah berbuka air dekat setengah jug kecik, tapi berbuka kat sekolah
sempat teguk satu gelas jek
Apa lagi, terus jaja kidnap si ThumbeNINA ngan Mieza gi kedai depan umah
bebudak 2 orang ni lagi lah, pantang ajak..terus nak ikut
ThumbeNINA ngan kakak nya Mieza
memang tak sama langsung muka dua beradik ni
Ni Cik Jaja diaorang
gambor time ni semua kelam2..sebab Cik Jaja segan nak on flash
kang ramai plak dok perati
hehheheh
Air yang disuggest oleh Nina
Air tembikai laici
memang la sangat mabelesssss, dah la buah laici bersepah2
memang puas hati minum

Tak kan datang lepas2 nak minum je kan
so, jaja order
Sotong celup tepung gomak
ngan
Udang celup tepung
udangnya gedabak2..puas hati makan
Nanti next time Cik Jaja kidnap korang lagi ek...

Jaja'Z: Teringat air tembikai laici semalam..slurrppppp

10 Beu-T Is Talking:

Hizami Rahim said...

wah.
nak jugak cikgu jaja belanja.
haha.
:P

JaJa'Z said...

zami: nak kena mai ktn la dik..bley?

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah...mereka tu memang rapat ngan akak ek?

JaJa'Z said...

hawa: memang rapat sangat2 hawa...umah akak ni pun dah jd mcm umah diaorang...

rizal jabai said...

sodappnye udang itu..udang itu sgt gumuk..huhu

Affan Ruslan said...

Salam.
Asal lah aku tertengok entry ni masa tgh hari! hehe.

KayNisa said...

kat mana kedai tu?

JaJa'Z said...

@rizal jabai memang gumuk2 pun..hehhehe

JaJa'Z said...

@Affan Ruslan takpe la..nak uji kuat dak iman bulan2 poser ni..hehhe

JaJa'Z said...

@KayNisa kat depan umah je dik..restoran masakan thai..kat kuanatn ni..

Related Posts with Thumbnails