JaJa'Z Latest Stories

Monday, September 27, 2010

Black And White Contest :Being Top 30..Jadilah

Jaja rasa contest ni memang ramaiiiiii sangat yang joint
beratus2 blogger rasanya
jaja pun joint disaat2 akhir lagi berapa hari jek dah nak sampai tarikh tutup
saje je la nak joint lepas tgk Abg EQ punya gambar taruhan...
^___~
mana la tau kot2 ada rezeki kan...

Alhamdulillah, walaupun tak dapat hadiah utama
tapi memang tak sangka gambar jaja termasuk dalam senarai top 30
gambar black and white yang menarik
thanks to CreativeHeart yang anjurkan contest yang memang menarik ni
gambar dr blogger2 pun sangat2 gojessss

Dari beratus2 peserta yang joint,tak sangka sangat bleh dapat tempat yang ke 23!
Bangga kejap rasa, terus jaja tunjuk kat En Zack tadi
dia pun menyengeh jek...

Untuk pemenang2 top 30,tahniah ek..
dan yang tak terpilih tu, kita cuba contest2 lain plak okeh...

Jaja'Z: Setakat ni joint semuanya dapat tempat,Alhamdulillah....

6 Beu-T Is Talking:

fairuz said...

tahniah akak! td tgok jgk para pmng.hehe

JaJa'Z said...

fairuz: thanks dik..tak sangka tersenarai gak...hehhe

Hizami Rahim said...

alhamdulillah.
:)

JaJa'Z said...

zami: tqqqq

Danial Ikhwan Jaafar said...

waa..mantap tu kak ja. congrats dapat top 30! ;)

JaJa'Z said...

danial: wpun tak dapat hadiah utama..tersenarai pun jadi la..hehhe

Related Posts with Thumbnails