JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, September 8, 2010

Apa Yang Menarik Di Padang MPK Kuantan Di Bulan Ramadhan..

Jaja tak tau bila masa and tahun bila tradisi ni bermula
asal bermula je Ramadhan, kat padang MPK akan penuh dengan umat manusia
nak berbuka puasa
dan maybe secara kebetulan kat sebelah tu ada Bazar Ramadhan
and lepas buka puasa senang terus sembahyang maghrib kat Masjib Besar

Ni antara beberapa keping gambar yang sempat jaja amik dr En Gugel






Harap2 lepas berbuka tu diaorang semua tak tinggalkan plastik sampah
bersepah2 dah ke masjid plak untuk sembahyang maghrib ...

Jangan datang setakat berbuka ramai2
pastu blah macam tu je tanpa solat maghrib plak...
takde maknanya kalau macam tu kan...?

Jaja'Z: Berbuka dirumah lagi selesa.. :p

1 Beu-T Is Talking:

Related Posts with Thumbnails