JaJa'Z Latest Stories

Sunday, August 22, 2010

Teringin Bubur La Plak...

Since 1 Ramadhan lagi sampai la semalam dah 11 Ramadhan
asyik dok beli kuih2 pedas jek
balik2 popia basah,cara berlauk..
sampai naik jemu dah...

Sesekali tekak ni terasa nak makan menda2 manis plak
Benornya dr hari tu lagi jaja teringin sangat nak makan bubur ni
terasa2 jek rasanya kat tekak ni
menelan bubur pulut hitam
Lama sangat2 dah rasanya tak makan
mama buat pun bertahun2 dulu dah rasanya
kat Bazar Ramadhan memang ada
tapi memang malas nak beli sebabnya takut tak sedap
membazir je kan terbuang macam tu
kalau buat sendiri,kita tau dah rasanya mcm mana
for sure sedap kan..at least sedap ditekak kita
hehheheheh

Dan bubur satu lagi ni pun jaja rasa jarang2 dah jumpa skang ni

Bubur ChaCha
Bubur nya warna warni
sedap jek rasa bila menelan...

Kalau terasa nak makan sangat2, nampak gayanya kena la jaja
'google' resepi dr Kak Zah...
pastu bleh jaja pass kat diaorang sket
laki i tu, mana layan bubur2 ni..jaja buat bubur jagung dulu pun dia makan sket jek..

Jaja'Z: Menda la yang En Zack tu suka makan sangat ek? takde kot...

2 Beu-T Is Talking:

Danial Ikhwan Jaafar said...

buat bubur tu jangan tak buat~ hehehe
eh kak ja raya mana tahun ini?

ice♥ice said...

waahh..ice suke bubur pulut hitam tu..dap emph.. :)

Related Posts with Thumbnails