JaJa'Z Latest Stories

Sunday, August 1, 2010

Mata Dok Terjegil lagi....

Jam kat dinding tu tepat kul 1.50 pagi..
ishhh..awat plak la mata ni takmo nak lelap2
takkan pasal tido petang tadi terus jadi tak mengantuk kot...

Pagi esok kena bangun awal2 nak tlg kak zah memasak untuk
orang2 yang dtg tolong kat surau esok..
masak kat belakang umah jek..

dah ni dekat kul 2 pun tak tido lagi..
Guaner la nak bangun awal esok

Layan ke blog ni..
sampai kul brapa pun tak sudah2...


2 Beu-T Is Talking:

En iLham said...

woooohooo
cepat tidur kak
nanti esok tak bangun plak nak memasak tu
hehe
saya mmg tdo lambar
mase nilah internet laju cket,hehe

JaJa'Z said...

syamil: dah lama akak tak buat kerja gini..time hari sekolah sah2 tido awal...

Related Posts with Thumbnails