JaJa'Z Latest Stories

Thursday, August 19, 2010

Bila En Zack Dah Ber FB....

Sian laki mak ni nyahhhh!!!
orang lain semua dah sakan berFb..sampai ke anak2 sedara sendiri
pun ada Fb
tapi En zack baru terhegeh2 nak belajar
Hehehhe
Tapi bagus jugak ..
kalau tak kang puas plak berebut nak guna laptop kan...
terus masa berblogging jaja terbatas...

FB En Zack pun jaja yang tolong buatkan..masukkan gambar
then malam tadi baru la jaja berkesempatan nak ajar dia
macam mana nak ber FB...

Selamat berFB-ing la En Zack yek..
tapi jangan lawan 'tokey besau' ni dah la..
hehheheh

10 Beu-T Is Talking:

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah..bagus lah tu..hehehe..welcome to fb world

En iLham said...

haha
selamat berfacebook jugak pada en zack
hehe

JaJa'Z said...

hawa: jgn elcome kan sangat dik..kang habis akak tak bleh blogging..

JaJa'Z said...

syamil: habis la berebut lepas ni..

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahahah...apa lagi kak jajaz...lappy satu lagi lah...lalala

JaJa'Z said...

hawa: takde maknanya...nanti dua2 dok layan online jek..tak jd keja plak..

Danial Ikhwan Jaafar said...

hahaha en zack sudah maju selangkah.lepas ni alih2, buat blog plak! huahauha! selamat maju jaya en zack! XD

JaJa'Z said...

danial: FB maybe bleh..blog? i dont think soooo...

Danial Ikhwan Jaafar said...

hehehe kak ja, u never know! =P

JaJa'Z said...

danial: i know my hubby very well...

Related Posts with Thumbnails