JaJa'Z Latest Stories

Friday, July 23, 2010

Darlinggggg..I'm Home!!

Akhirnya...
tamat juga kem ibadah 3 hari 2 malam kat Kem Cempaka
Jaja pun dah selamat sampai kat umah dah ni
tapiiiiii
Kepala ni dok 'weng' lagi sebab rasa memang tak cukup tido..
takpe2 akan ku qada' kan tido ku petang nanti..
hehheheh

sampai2 je kat umah tadi, letak bag terus je jaja on laptop
apa2 hal jadi harus la jenguk blog dulu kan...
Segala gambar2 nanti la jaja upload ek..
takde la banyak mana pun gambornya..
tapi bleh la setepek dua....

Mohon undur diri nak berehat dulu ek..
Tungguuuu!!!!

5 Beu-T Is Talking:

Anne Boleyn said...

singgah hari jumaat. jom lah meriahkan lagi blog anne boleyn di hari jumaat neyh. :)

honey amour said...

tak menyempat nak amik nafas terus on laptop yer jaja..blogger tegar !!!

JaJa'Z said...

honey: tu namanya rindu kawan2 blogger..hehhehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

ciannye kak jaja ni..rehat dan g lah lepaskan rindu pada hubby kak dulu..hehhe

JaJa'Z said...

hawa: dah kulepaskan rindu petang td..hehehe

Related Posts with Thumbnails