JaJa'Z Latest Stories

Monday, July 26, 2010

Apa Kejadah la Plak Jadi Belang2 ni....

Dari tadi dok buka blog ni templete jadi belang2 la plak..
kena virus kuda belang kot

Tak pun kena virus kuih lapis...ish..serabut betul tengok
korang buka blog jaja ni jadi macam ni jugak ke?
ke okey jek?

Bagi tau jaja okeh...

UPDATE!!
BLOG JAJA OK DAH..TADI DIA SESAJA GATAI KOT
NAK BERBELANG2 KEJAP

6 Beu-T Is Talking:

Ahmad Zaki said...

Assalamualaikum...

Pada waktu saya buka blog ni ok je..

Jadi belang2 mcm tu agaknya sbb masalah speed komputer atau kelajuan internet... jadinya, templet tu lambat loading...

JaJa'Z said...

zaki: ok je ek? ish..nampak gaya lappy jaja ni kot yang bermasalah..

~anna&anuar~ said...

ok jek ni kak jaja... lappy kak jaja yg kena virus kot..

JaJa'Z said...

anna:choyyyyyy!!! jgan la...banyak menda dalam lappy ni..masalah nya yang orang lain okey jek...blog akak jek jd gini..

dieya said...

confirm ok jek. agaknya saja manja2 nak mintak tukar langsir kot.. tengok blog dieya baru tukar langsir blog k jaja pun nak gak :-D

JaJa'Z said...

dieya: ok dah..hehehehe..tak mo tukar langsir..tak elok membazir..langsir ni lawa lagi..tunggu reput baru tukar..hehehhe

Related Posts with Thumbnails