JaJa'Z Latest Stories

Monday, June 28, 2010

Walaupun Baunya Semacam..Tapi Rasa..MABELESSSS

Tak habis2 entry pasal makanan kan
agak2nya korang yang singgah blog jaja ni sah2 cakap
" blog jaja ni tak habis2 tayang gambo makanan dia"
hehhehe
nak buat guaner..tu je yang bleh ditayang..nak tayang
gambo handbag..tak pakai designer handbag
nak tayang kereta sport..ada keta Gen2 jek..
jadinya tayang gambo makanan je la..

Petang tadi masa jaja dok khusyuk buat entri bergedil daging tu
alih2 terdengar nama ku dipanggil kat belakang umah
" Jajaaaa..oooooo...Jaja...."
Kalau dah panggil kat belakang umah tu, sapa la lagi kan..
tengok2 memang Kak Zah kat belakang sambil bawa
sebiji durian!
Wah!!!! Kak Zah bagi duriannnn poojaaannnnn hati ku....

En Zack tengok je dah tersengeh2 sambil cakap
"Ha! Suka la tu dapat durian..makan tak ingat la ek.."
alah bukan selalu pun kan..ni je la dalam tahun ni baru nak makan durian

Memandangkan En Zack tak suka durian, makanya lepas dia ke surau
jaja pun mulakan projek 'membedal' durian tanpa rasa belas kasihan..
hahhahahhaha


NOW U SEE!!!After 5 minit
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NOW U DON'T !!!

12 Beu-T Is Talking:

En iLham said...

haha
seronok sungguh membedal durian sorang2
mantap
hahaq

JaJa'Z said...

dah sorang lagi tak suka..kita bedal la sorang2...

dania said...

dahsyatnye boleh bedal sebiji tu sorg je..
isi color kuning mmg nmpk sedap tuhh..slurpp~

JaJa'Z said...

dania...nampak je sebijik..tapi dalam tu tak sampai 10 ulas pun..tapi rasa memang sedap..isi manis kemain...

larra said...

sedapnya jajaz..kuning lak isinya..kecur ni melihatnya..tak sanggup nak saksikan hehhe

kasih suci said...

wow! beshnye makan doroyan...perghh isi dier, kuning menawan...ni yg nak p beli doroyan jugak ni..hehehe

Yatie said...

Salam Jaja'Z,
Sampai hati tayang akak durian tau...bertahun dah tak makan durian...bedal sorang2 pulak tu...uish teruk betullah...

Mamamya said...

uihhh...hebat sungguh cikgu jaja nih...he3!! tp skrg mmg musim durian kan...akak pun aritu ada beli juga...fresh dari ladang...isi kuning n manis...tp akak x berani la nak makan byk2...panaskan.... beli 6 biji ada lagi 1 tupperware kat peti ais tue...ingat nak buat serawa durian....

JaJa'Z said...

larra..memang sedap pun..lemak ber krim..badan pun bertambah lemak2nya..

JaJa'Z said...

kasih: beli jgn tak beli...sana banyak tak durian..sini baru nak ada..

JaJa'Z said...

kak yatie..sabar ye kak...hujung tahun ni balik, akak makan puas2 tau..skang ni bagi jaja makan dulu ek..heheh

JaJa'Z said...

mamamya: akak kena jaga2 gak sebab durian tu panas..takut bahaya kat baby..kalau kat segamat ni sah2 belambak2 kan kak..

Related Posts with Thumbnails