JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, June 30, 2010

Adeh la.....

Hari ni dah 4 kali ulang alik gi toilet
ni pun ada 'rasa' lagi ni..

Jaja SAKIT PERUT !
Sekian , melaporkan dari bilik berita..

10 Beu-T Is Talking:

~anna&anuar~ said...

hoyeeeeaaaahhhh!!!!!! best kan rasa ini???? :p

En iLham said...

hmmm
makan ape boleh jadi macam ni kak??
makan durian banyak sangat kot
hehe

JaJa'Z said...

oh annaaaaa..amat la tidak best..tapi mujur la sakit selang2 sejam..kalau setiap minit nak memerut jek..mau akak mintak balik umah..

JaJa'Z said...

syamil: tak tau la makan menda yg teruknya..durian?? no lah..akak makan sket jek baru ni..tu pun baru sebijik...ntah la..nak kata makanan kantin...semua org ok jek..

Mamamya said...

alahai...senasib ler kita arini...ntah di mana silapnyer......sabo2!!

deela~ said...

baik akak lepak jer kat dlm toilet tu... he3 mkn pil chi kit teck aun... msti ok =)

TopsyTurvyMum said...

salah makan kerr??
take care!

JaJa'Z said...

mamamya: tak lalu dah tgk jamban hari ni..

JaJa'Z said...

deela: tak daya la akak nak dok dlm tu lama2 dik oiii...masammm

JaJa'Z said...

TTM: tak dapat dikenalpasti puncanya..hehhehe

Related Posts with Thumbnails