JaJa'Z Latest Stories

Saturday, May 22, 2010

Sneak Peak Of Kak Ziana's Wedding..

Assalamualaikum semua
emm..dah lewat malam dah ni
tetiba macam rasa tak berapa larat plak nak buat
entri wedding kak Ziana
mata pun dah terkulai layu
tengok tv tadi pun siap berapa kali terlelap
so, jaja sambung esok ek entry kenduri kawen siang tadi
pasni nak tido dah
tapi sebelum tu
just nak tayang satu gambar yang buat jaja puas hati
gi kenduri hari ni
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ada Air sirap kenduri !!!

7 Beu-T Is Talking:

Hizami Rahim said...

haha.
berjaya!
mission accomplished.
;)

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

jaja.
apa kaitan air sirap tu?

Lelord said...

jaja mengidam air sirapppp

JaJa'Z said...

hizami: yes yes yes..puas hati..puas hati!!!!

JaJa'Z said...

kak ayu,lelord: ni sah2 dulu tak baca pasal entri favaurite drink jaja...jaja memang suka sangat air sirap...nak2 plak kalau sirap kenduri..hehhe siap ada aroma daun pandan tu..

Lelord said...

wehhhh org baca la...tu dikira ngidam sirap kenduri arr tu...

JaJa'Z said...

lelord: ye lah2..ngidam lahhh..hehehhe

Related Posts with Thumbnails