JaJa'Z Latest Stories

Tuesday, May 11, 2010

Ni Semua Gara-Gara Blog CITARASA RINDUAN !!!

Assalamualaikum
Korang semua kenal tak dengan gambo makanan kat atas ni?
Korang rasa gambo ni ada kat blog mana?
Tak lain tak bukan Blog KAK AYU kita
.
.
Insiden petang tadi semuanya gara2 tengok blog Kak Ayu
orang dah cakap JANGAN TENGOK!!!
tapi degil..gi tgk jugak...
skang ni mula la serba tak kena
dari pagi resah gelisah
buat kerja serba tak kena
kat mata ni dok terbayang2 je menda alah tu
tak pasal2 gi Pasaraya Tunas Mart semata2 nak buat menda alah tu
Nah !!! Amik Kau
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mee Maggi Cepat dimasak Sedap dimakan
kih kih kih :p
Ni gara2 tgk gambo maggi semalam kat blog Kak Ayu
dah brapa tahun tak makan maggi masak ni
dok bantai maggi cup je
.
.
Jadinya, balik sekolah tadi
jaja terus gi Tunas Mart beli maggi CINTAN
Perisa Ayam Cendawan
balik umah terus masak
siap letak sosej Ayamas cendawan ngan telor sebiji
makan panas2..PeeeeRRRRggHHHH !!!
memang tangkap CINTAN la...
En Zack geleng2 kepala je tgk jaja makan
(padahal dia nak gak :p)
.
.
Lain kali malas nak tengok gambo makanan lagi
dok teringat2 je..
mujur tengok maggi..kalau tengok lamb chop ke..black pepper steak ke..
puas plak nak mencari
hehhehehhe

8 Beu-T Is Talking:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam malam jaja...
adus..terharu sangat2..awak buat entry ttg kak...terguling2..sambil tahan sakit kaki kak..

ops...tergoda dengan maggie rupanya..ahakss......kikikiki...geleng kepala kak tgk adikku seorang nie...
punah diet...kikikiki..pi tampal ngan workout....

ehehehhe

JaJa'Z said...

kak ayu: lain kali jgn boh gambo makanan dah..puas terliur..maggi pun bleh terliur..hehehhe

Nur Hawa Mohd Zin said...

kak jaja makn meggie je ke kak? awe ingt akak nak wat lauk banyak cam kak ayu...hehehehe mana tau selera tibe2 melampau plak malam ni

JaJa'Z said...

hawa: bukan meleleh pasal terliur lauk tu..sbb smalam tgk gambo maggi kat blog tu..petang tadi terus buat..teringin amat

Nur Hawa Mohd Zin said...

heheheh..buat masa ni awe belom teringin nak makan maggie sebab dah muak mkn time hostel mcm2 perisa..hehe..takpe kak dah nak ada selera makan aje lah

JaJa'Z said...

dah dapat sekali makan tu..cukup dah..

Aida Rezuan said...

Jaja,

Bubuh lada kecik dengan sawi, todap tuh!

JaJa'Z said...

kak aida: tak dan dah nak cekau menda2 lain..tak menahan sangat dah nak makan.hehhhe

Related Posts with Thumbnails