JaJa'Z Latest Stories

Friday, May 21, 2010

Esok Dapat Makan Nasi Kenduri...Yummieeehhh ^_~

Assalamualaikum
malam ni memang sakit hati sangat ngan strimyx hampeh ni
line kejap ok, kejap tak ok
nak je rasa pijak modem tu sampai lumat
hehhehehe
terus idea nak berblogging
terbantut
!!!
.
.
Setelah 12 hari direct bekerja
(7 day last week + 5 day this week)
rasa legaaaa sangat2 sebab minggu ni takde apa2 aktiviti pun
bleh la main masak2 kat dapur on sunday nanti
esok pagi rasanya nak mengemas rumah ni
yang dah seminggu tak dipedulikan
pastu nak trim pokok2 kat depan umah
nak basuh baju
kemas stor yg dah mcm tongkang pecah tu
cuci bilik air
kemas dapur
uishhh !!
banyak kerja tu, but yang pastinya tengah hari esok
nak attend kenduri kawen cikgu sekolah jaja
siap ada Sultan Pahang lagi datang u....Lama tak makan lauk kenduri
dan yang pastinya esok
dapat melepaskan gian dengan
air sirap kenduri
(kalau sirap la)
yummieeehhhhh !!!
sebarang gambar will update later ok...

5 Beu-T Is Talking:

Hizami Rahim said...

tiba tiba air float.
haaa...
hebat.
;)

JaJa'Z said...

uik..takkan kenduri kawen minum float kot..hehhehe

JaJa'Z said...

This comment has been removed by the author.

Nur Hawa Mohd Zin said...

Ada air sirap kat cafe dulu kak sirap dia sgt best mc sirap kahwin..so awe pgl air sirap org kahwin...heheheh...sebab bau dan rasa dia wangi tu cam kat umah kahwin..

JaJa'Z said...

sedap kan hawa..bestttt

Related Posts with Thumbnails