JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, April 7, 2010

Petang Tadi Kena Warning !!!

Assalamualaikum
Serius cakap..lately badan ni memang rasa penat sangat
bukan setakat badan..kepala pun rasa penat
Pagi bangun kul 5.45 pagi..kul 12 mlm plak baru tidur
Kalau kat sekolah jangan cakap la penatnya
nak2 plak tang hari yang jadual agak padat
tambah plak dengan cuaca panas
tambah lagi ngan perangai budak2 yang tak brapa ada
kesedaran sivik..emmm
memang stress je rasa...
Rasa2 macam nak je mintak mengajar sekolah rendah
biar sama2 mengarut macam budak2 kecik
ajar budak2 besar yang tak reti bahasa memang rasa nak mendidih je darah ni
.
.
.
Rutin jaja hari2 seperti kebanyakkan yg mungkin dah tau
pagi jaja kesekolah sampai kul 3 ptg
balik umah..siap2 then ke gym plak sampai kul 5.30 ptg
tapi kalau ada meeting,xtvt ke gym terpaksa la jaja tangguh
Bila balik umah plak..kena pk kerja2 rumah yg kena settlekan dulu
Mujurla hari bekerja jaja mmg tak memasak
lega la sket
time malam la jaja berpeluang nak basuh kain,sidai kain,lipat kain...kemas dapur sket2
dan selebihnya jaja santai depan laptop je
kul 12 mlm ke atas baru la jaja tido....
2 Minggu lepas plak direct kena sekolah hari sabtu..ahad plak pagi2 ke surau
untuk kuliah ahad...
pendek kata memang penat+tak cukup tido!
.
.
.
kat sekolah tadi En zack msg
En Zack: gi gym tak petang ni? atau ada meeting lagi?
Jaja: gi..kena gi jugak...saya rasa saya ni kurang tidur la bang
En Zack: Awak tu selalu tidur lewat sangat..dok mengadap laptop je..padahal mata tu dah nak terkeluar dah
Jaja: Emmmm..mana ada!
En Zack: Malam ni abang nak awak tido awal,kul 10 mlm! No blogging tonite..okey!!
.
.
.
Adoila...kena dah warning!
tapi kenapa jaja dok blogging plak skang ni..padahal dah pukul 10 lebih dah...
SEBABNYA....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
En Zack gi main futsal !!
kih kih kih kih

2 Beu-T Is Talking:

Aida Rezuan said...

Report kat En Zack kang.. Wawawawa!

JaJa'Z said...

jangan la....meh jaja bagi rasuah sket ( sambil hulur sekor ikan patin)..jhehehhe

Related Posts with Thumbnails