JaJa'Z Latest Stories

Thursday, April 29, 2010

Jom Kita Ber'OK'....nyum nyum :p

Assalamualaikum
Hari ni jaja nak ajak semua blogger ber'OK'
bukan karaOKe tau...
jaja tak reti kalau nak OK yang tu...
OK yang jaja nak citer ni beshhhhhh!!! sedap dan yummi....
Ni dia
OK = Oat Krunch
Ada sesapa yang suka gak makan biskut ni macam jaja ??
kat umah jaja memang ada biskut ni
kalau tetiba malam2 lapar nak makan
tapi still in control
makanya..biskut ni la yang jaja 'tibai'
.
.
Kalau korang gi kat kedai/supermarket
biskut OK ni bleh dapat dalam 2 packaging

Sama ada dalam plastik
atau
Dalam kotak
.
.
Biskut OK ni ada tiga jenis:
OK Chunky Hazelnut
OK Dark Coklat
OK Strawberry & Blackcurrant
.
.
yang paling jaja suka
biskut OK ni akan dibungkus dalam peket2 kecil
jadinya senang nak boh dalam handbag ke
time2 lapar bleh makan
dan ia mengenyangkan serta berkhasiat
maklumla ..biskut ni kan diperbuat dari gandum

Jom kita ber'OK' :p

9 Beu-T Is Talking:

BEN ASHAARI said...

mmg bagus biskut ni ... kalau sapa teringin nak berdiet , makan ni bila terasa lapar... berbaloi..

JaJa'Z said...

en En Ben..ku kirakan siapa tadi..ahaks....jaja suka lagi yg ni dr biskut IKO en Ben tu..

dieya said...

i pun suka jugak makan biskut between meals.. especially choc chip cookies. nnt nak try lah biskut jaja nih!

JaJa'Z said...

hai dieya...OK ni sedap...tak manis sangat..so, memang enjoy la makan..setakat sebungkus kecik tu kejap je..hehhe

azila said...

ni biskut feveret zla neh.tp pasti jd feveret sbb dah ader perisa strawbery..hehheh

Lelord said...

sgt suke yg cekelat tu. Najlaa kalau makan 2 keping

JaJa'Z said...

azila: u suka OK..en ben suka IKO...padan dah tu..hehhehe

lelord: jaja suka hazelnut

eqbalzack said...

ok2.....abg eq ada pegang biskut ni kat tesco rabu lepas...

rupanya ni biskut OK...

abg eq beli berkotak2 biskut IKO....diet2...hehe

JaJa'Z said...

biskut ni pun ok gak..tak manis..and dibuat dr gandum..so, takde masalah untuk diet..

Related Posts with Thumbnails