JaJa'Z Latest Stories

Friday, April 9, 2010

Dapat Award Dari Kenalan Baru ~ TQ MSR @Blogger

Assalamualaikum
Award kedua yang jaja terima setakat ni
THE CEDARS AWARD !!
Special from new blogger friend jaja nun jauh di LUBNAN
TQ MSR @Blogger
.
.
Sebenarnya pagi td masa jaja gi jelajah blog EN BEN
jaja memang dah nampak award ni
hajat hati memang nak amik la kan
lagi pun award first dulu pun jaja amik sendiri je
kat blog AI
patu jaja tergerak hati plak nak melawat
blog MSR @Blogger ni sendiri
sebabnya menurut EN BEN
award ni ada maksudnya yang tersendiri
dan jaja rasa maksudnya memang menarik dan unik
sesapa yang nak tau apa maksud CEDARS tu
bleh la baca sendiri kat blog MSR @Blogger
Klik kat SINI
.
.
Then bila dah first time masuk blog orang
kena la bagi salam kan
jaja pun bagi la 'salam ziarah' kat blog MSR @Blogger
alhamdulillah disambut baik
dan the best part is..jaja terus dapat award ni direct from
'tuan tanah'
suka..suka... :p
Siap buat siri Jelajah Blog plak untuk jaja kat blog dia
Terima kasih banyak2 yer En...???
apa nama ek..? hehehhe
takpe lah..TQ MSR @ Blogger

2 Beu-T Is Talking:

Aida Rezuan said...

Wah wahhhh makin hangat Jaja ye skang? :D

*thumbs up!

JaJa'Z said...

jangan la gitu..biasa2 je..(sambil tersipu2 malu..heheh)

Related Posts with Thumbnails