JaJa'Z Latest Stories

Saturday, April 24, 2010

Citer Lawak Tengah Hari Tadi :p



Sebelum jaja citer dengan lebih lanjut..
yer yer..sila ketawakan jaja dulu :P
Crita 'sabar je la' jaja tengah hari tadi
Macam yang korang semua tahu hari ni semua sekolah
bersekolah seperti biasa ataupun
merangkap sekolah berganti sempena raya nanti
Memandangkan jadual persekolahan hari ni guna jadual hari Isnin
so, semua cikgu2 assume kitorang akan habis persekolahan
sampai kul 2.40 ptg jugak la
Alih2 pagi tadi ada pengumuman setiap waktu dipendekkan 5 minit
jadinya kitorang akan balik kul 1.50 ptg
kira ok la tu kan..dari balik 2.40 tu..mau berkulat dok kat sekolah time cuti2 ni
Seperti yang dijangka
bila time sekolah ganti je,bebudak yang datang pun
'suam2 kuku je'
budak kelas jaja yang datang pun hanya 5 orang dari 33 orang pelajar
sah2 diaorang ni dah komplot tak nak dtg ni
cikgu2 ni dah tau sangat taktik diaorang
So hari ni jaja dok kat lab je la sambil siapkan kerja2 yang tak settle lagi
sambil dok buat kerja..sambil tgk jam..
"baru kul 1..ish, lambat lagi nak balik"
Si Fid plak rancak dok mengajar kat blah lab depan
jaja biarkan je la dan jaja terus sambung kerja..
Then jaja tgk jam lagi...
" Ish..baru kul 1.30..awatla lama sangat rasa"
.
.
.
.
tengah jaja khusyuk buat kerja
tetiba si Fid masuk
" Beb! ko tau tak semua budak dengan cikgu2 dah balik!!!"
jaja pun apa lagi..terkejut la
" Ko biar betul Fid..kan balik kul 1.50?"
" 1.50 apa !!..semua dah balik kul 1 td lagi..aku pun baru tau"
.
.
.
.
.
Sabar je lah :p
Bebudak kelas Fid pun apa lagi..bertempiaran keluar lab sambil jerit
" Basssss !!! Tunggu..!!!"
Tu lah bahana nya dok dalam lab ICT yang bertutup rapat ni
ada pengumuman pun, tak dengar apa dah..
Jaja pun terus kemas2 barang,kunci lab
then terus ke kereta
lengang amat dah sekolah!!!
yang tinggal hanya kereta jaja ngan kereta kerani2 pejabat je
Sabarrrrr je lah...:P




3 Beu-T Is Talking:

Hizami Rahim said...

ahaha.
ahaha.
ahaha.
best kot dok dlm lab tu.
ekon.
sejok2 best.
ahha~

JaJa'Z said...

hizami: tau takpeeeeeee :p

Kniedaz said...

anak kniedaz sabtu lepas tak g sekolah ganti..bukan sengaja tak p tapi dia lupa nak bg surat..huhu

Related Posts with Thumbnails