JaJa'Z Latest Stories

Sunday, April 11, 2010

BEN ASHAARI


Disuatu Petang
Lokasi: Kampung wife kat Kelantan
" Dari tadi dah aku dok kat atas koridor ni...nak bagitau ke tak nak..kalau tak bagitau kang selamba je aku gi amik, apa plak pak mertua aku cakap..tapi kalau bagitau..mau aku kena 'pelangkung' plak...nak bagi tau wife..ish..ish..buat malu je, kang dia kata aku buang tebiat..nak bagitau mak mertua, kang dia tak paham plak...aku dah gian sangat ni....tangan ni dah gatal2 semacam dah..selalunya tiap2 hari aku kena buat menda ni..kat kl pun selalu aku gian nak buat menda ni...ah! lantak la...diaorang nak marah ke..wife aku nak malu ke..aku dah tak peduli...aku nak jugak..."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sambil menjerit dari tepi pintu
" ayohhhhhhh....saya nak tebang pokok pisang sebatang..dok tahan nok angkat berat!!!"
" buleh dokkk ???"
.
.
.
.
hehehheheheh
Ok ke EN BEN ?
Harap2 menepati piawaian :P
.
.
.
Sesapa yang tak brapa nak paham apa yang jaja buat ni
bleh rujuk kat SINI

6 Beu-T Is Talking:

kasih suci said...

hahahaha...best arr..sakit perot gelak... sempoi giler jalan citer tapi sangat besh..

JaJa'Z said...

tq kasih....
hehhehe..puas perah otak..time buat entry ni kul 1 pagi..sambil2 layan mata..

Lelord said...

muahahahaaa

Ain said...

adoiiiiyaaaaaaa....

memang kretip....

lawak dan mencuit hati...

JaJa'Z said...

lelord: suka betul mama najlaa ni..

JaJa'Z said...

ain : tq...

Related Posts with Thumbnails