JaJa'Z Latest Stories

Thursday, April 15, 2010

Air Paling Best Time Dahaga...

Assalamualaikum
Jom ! Malam ni kita tgk gambo air minuman plak
Jaja nak tanya ni...
apa yang korang paling suka minum time tengah dahaga giler2
atau apa yang korang berangan nak minum time tengah musim panas ni...?.
.
.
.
Ada orang suka minum ABC time dahaga
Jaja tak berapa suka
sebab minuman bersusu tak menghilangkan dahaga
Ramai orang yang suka minum air kosong je
ini yang paling baik benornya...

Air kopi ais
nak2 kalau kaki lepak kat kopitiam
Ada gak yang suka minum air tin
tak kira la yang ada gas atau pun tak
Air laici pun sedap gak
( aduh..sedap la plak tgk)
Ada sesapa suka air buah?
Ni air tembikai..ok gak time tengah dahaga
dapat tembikai yang still fresh..mmg sedap la...
Air Sirap Bandung...Sluuurrrpppp
Air Fresh Orange
ni pebret2 orang yang minum kat restoran2
Air Tebu...
Pebret jaja time gi pasar malam
mesti beli
teh o ais limau
memang menyegar kan....
.
.
.
walaupun banyak air yang kita bleh dapat time tengah dahaga giler2
tapi jaja selalu berangan nak air ni kalau tengah dahaga sangat2
kalau dapat satu jug..alangkah nikmat nya..
korang rasa air apa????
dapat teka???
tak dapat ???
Air ni la...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

AIR SIRAP KAT UMAH KENDURI KAWEN !!!!
kih kih kih
bukan sirap biasa2 tau
nak sirap kenduri kawen gak...
sbb ada aroma daun pandan dalam air tu...
uihhshhhhhh..sedap nya!!!!
Korang semua plak suka air apa????


8 Beu-T Is Talking:

cikgu isza said...

tetiba jer dahaga walaupun air ade jer kat sebelah ni.. eh2.. adik tau tak jenama dalam tin yang dalam gambo tu halalnya palsu.. jangan minumtau..

JaJa'Z said...

ye ke kak? ish..jaja selalu minum yang teh chrisanthemum tu...ish..ish...tq kak for the info..

Lelord said...

ekekekeke Jaja bestttnya tengok air tu....Macehhh ek ingatkan pasal jgn minum coke slalu. Tu mmg peberet kalau boh es bebyk lg best

JaJa'Z said...

jgn minum selalu lelord tau..se tin yang kecik tu ada bersamaan 9 sudu gula..bahaya tu..jaja dulu sealu minum gak..tapi skang kitorang prefer 100 plus..sbb takde gula..

Kniedaz said...

betul betul betul..air sirap la yg paling sedap

Syue Mustafa said...
This comment has been removed by the author.
Syue Mustafa said...

My peberet, milo o ais......... Satu hari tak minum tak lengkap rasanya hidup...

JaJa'Z said...

kniedaz: sedap kan..nyum nyum..sluurrrpppp

syue: syue kurus takpe la milo tiap2 hari..jaja tak bleh la..

Related Posts with Thumbnails