JaJa'Z Latest Stories

Thursday, February 18, 2010

Penat !!!!

Assalamualaikum
Giler penatttttt hari ni !!!
kelas penuh..tambah plak satu relief class...
tapi takpe.."saya yg menurut perintah"
Rasa macam nak tertidoq je macam minah kat bawah ni.hehheh Tengah hari td hubby msg tanya hari ni balik kul brapa..
Hajat hati nak siapkan kerja sket disekolah
dalam erti kata lain,jaja kena skip gi gym hari ni
Bila cakap tak gi gym..
hubby pun terus siapkan bebelan 26 harkat dia..
punya la pjg..
*
*
*
*
Antaranya
" Awak tak bleh skip gi gym..kena gi selalu walaupun sekejap..smalam dapat sejam setengah je..hari ni dah tak gi plak..cuba la semangat sket"
*
*
Aku tak semangat ke selama ni??
*
*
*
" Abang tak nak awak putus asa..kena bagi kurus macam yang awak nak..stakat gi sejam, apa yang dapat.."
*
*
*
Dapat gak...dapat penat :p
*
*
*
"Kalau bleh gi lama2 sket kat gym..baru lah berbaloi..cepat sket turun berat badan"
*
*
*
Turun jugak la....7kg tau!! ( menjawab..menjawab..)
*
*
Ayat2 diatas Jaja jawab dalam hati je..
Then Jaja pun balas
*
*
*
" Takkan saya nak gi lama2 ke gym tu..saya bukannya bujang..kena pk suami kat umah..nak siapkan kerja rumah, nak masak, nak basuh kain..saya ni manusia biasa gak..tau gak penat..bukan nya saya skip sampai seminggu tak gi gym"
*
*
*
Last sekali !!!
Jaja balas dendam..
3 jam jaja kat gym dr kul 3.45 sampai 6.45 petang
hamikkkkk kau...!!!
Nak suruh gi lama2 sangat kan...
but the good thing is...
i've burn about 600 calories today
*
*
Now..satu badan dah mula terasa sakit..
"Pstt..pst..tolong picit sket bleh??"

0 Beu-T Is Talking:

Related Posts with Thumbnails