JaJa'Z Latest Stories

Thursday, June 16, 2011

Nora Elena Episod Akhir...


Jaja tau..petang ni sah2 ramai yang mandi awal2...kaum ibu plak masak cepat2..
almaklumla nak menantikan cerita Nora Elena ni petang ni..
katanya dah episod akhir...

Masa citer ni dok tengah hangat diperkatakan..
jaja memang sket pun tak amik pot...
siap bleh tanya lagi kat member..

Seth Tan tu sapa wei??

Macam mana la jaja bleh tak terjebak jugak..
kalau dah kebanyakkan status kat FB semuanya dok citer pasal
citer Nora Elena ni...

Cuma yang bezanya..jaja just tgk kat tonton.com.my jek..
almaklum la time tu pun kat tv dah masuk episod 17..
tak terkejar dah jaja nak menonton time tu...
dan sampai skang ni..jaja dok tersadai jek kat episod 3...
tgk lah..nanti2 lah jaja sambung semula tgk citer Nora Elena ni...

Dengar2 cerita..ending Nora Elena petang ni tak sama macam endingnya
dalam novel asal tu..
ye ke tak..sama2 je lah nantikan petang ni yek....

5 Beu-T Is Talking:

sarah-najwan said...

yezza..kita tunggu yek..hehehe

Danial Ikhwan Jaafar said...

camne ending die? saya tak tengok, baca status kat fb je hahaha. tapi ramai benor perempuan berangan-angan nak lelaki macam seth tan. habis aa kalau laki2 tak up to seth tan's standard =P

JaJa'Z said...

kak zia...selama dah.... :p

JaJa'Z said...

Danial: happy ending..alhamdulillah..wlpun yvonne culik anak elena..tapi last2 dia kena tngkap ngan polis gak..so, happy!

ieda said...

akak jarang dpt layan sbb time siaran tuu akak memang x bukak tb huhuhu

Related Posts with Thumbnails