JaJa'Z Latest Stories

Sunday, January 9, 2011

Anugerah Juara Lagu 2010..Serius Bosan!!!

Serius bosan persembahan penyanyi2 AJL tahun ni...
setakat ni yang menarik perhatian jaja hanya Yuna dan Faizal Tahir jek..

Tang Anna Rafali dengan persembahan yang agak serabut..
dengan Nasha Aziz yang muncul masa persembahan Shahir, jaja rasa belom dapat
menaikkan aura best lagi...

Skang ni satu menda yang betul2 mengganggu jaja ialah...
lawak2 dr pengacara AJL yang jaja rasa kurang memberi kesan berbanding
lawak2 diaorang tahun lepas...
apa menda yang diaorang cakap pun tak berapa nak paham..
jaja rasa la kan, sesapa yang dok kat Stadium tu pun tak berapa nak paham sangat
apa menda la yang diaorang dok sakatkan tu..

Takpe la..layan kan je la..harap2 Stacy punya persembahan dapat la bikin gempak sket..

Jaja'Z: Layan FB lagi syok...

12 Beu-T Is Talking:

Citarasa Rinduan said...

jaja...

minta2 stacy okey dgn pesembahannya

JaJa'Z said...

stacy pun biasa2 jek..mmg tak bleh beat ajl24 thn lepas..semua persembahan besttt

dieya said...

k jaja.. dieya setuju! just berlari2 ke depan tv bila yuna, faizal and black keluar. yg lain.. biasa2 je..

Khumaera Ismail said...

agreed~!! nape ea mcm hambar je kali nie..hurm..

ADfeez said...

saba je la kak jaja... ajL worst ever!!!

latest entri :
HIdup tanpa Facebook??? bleh ker???
AJL 25 yang kwang kwang kwang....

marina anakcikbob said...

persembahan xbes? result dia laaaaaaaaagi xbest kak!

NUR AIN ZULAIKHA said...

xbest!!!

JaJa'Z said...

dieya: sama la kita..akak time yg lain2..jeling2 paku jek...

JaJa'Z said...

khumaera: bleh tgk persembahan mana jek yg best kan..tak mcm last yearrr

JaJa'Z said...

AD: setuju amat dikkk!!!!

JaJa'Z said...

marina: tak best belaka..nyampah!!!

JaJa'Z said...

ain zulaikha: yer..sangat!!!

Related Posts with Thumbnails