JaJa'Z Latest Stories

Monday, November 29, 2010

MamaGee's Contest

Tu lah padahnya bila saat2 akhir baru nak joint contest kan,...
takpe la..mana tau ada rezeki jaja jugak kali ni..

Contest kali ni..
dari cute mama..MamaGee,

Me & My Pink Stuff
Mama Gee kan peminat setia menda2 pink ni..so, contest pun harus la yang berkaitan pink jugak..
so, gambar juga harus la ada dengan menda2 yang pink2 okeh...

Jom kita tengok gambar yang jaja pertaruhkan..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

.
.
.

.
..
Jaja in Chocolate + pink baju kurung,in pink tudung + Pink Umberella!!!!

harap2 berjaya lah kali ni..

Akhir kata,
 'I'm a BIG FAN of MamaGee's blog!!"

Harus la kannnnn....

Jaja'Z : Yeah yeah!!!

10 Beu-T Is Talking:

Ogy said...

hee hee gigih ya di saat2 akhir....macih ya join....gud luck jaja! :)

mzhany said...

waa jaja...finkkk semua...huhuuhu

Lelord said...

hehhehehe kool...good luck

dieya said...

waa.. pinky pinky!
k jaja, dieya tag k jaja! waa.. excited ni i tag you b4 u tag me :-D
dtg amik ye!

Mamamya said...

he3...good luck teacher!!!! :D

JaJa'Z said...

mamagee: fuh kiri fuh kanan..mintak2 la menang..hehhehe

JaJa'Z said...

hany: walaupunnnnnn jaja bukan pink addicted...saje memeriahkan majlis...

JaJa'Z said...

kak lela: tqqqqq

JaJa'Z said...

dieya: suka sangat dia...bagi kerja umah kat akak ek..dah 2 orang tag akak menda tu..nanti akak buat ek...

JaJa'Z said...

kak lieya: tq mamaaaaa :p

Related Posts with Thumbnails