JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, November 10, 2010

Dah Tu, Macam Mana Nak Masuk Rumah ?


Gambar ni jaja dapat dr Fb Member :p

Rumah dah kaw2 cantik ,siap dua tingkat lagi..
tapi macam mana la nak masuk umah ni kalau dah tiang elektrik dok kat tengah2 tu ???

Jaja'Z: Nampak sangat tengah kering idea...

7 Beu-T Is Talking:

azila said...

alahai....camana leh jd gitu.ingatkan rumah jaja beli:)

JaJa'Z said...

zila..jaja punya umah setingkat jek...

Hali3isa a.k.a L3ha : SSA said...

alahai. mcm mana la tiang tu leh terpacak kat situ? hehe. agak2nya takde tempat dha kot nak letak tiang elektrik tu kot~

JaJa'Z said...

leha: tu l pasal dik...akak pun mushkil ni...

Lia @ Norli (Mamarempit) said...

guaner weh....moh pakat "tebang" TNB ramai2

JaJa'Z said...

mama: a'ah..kasi tebang itu TNB dengan tiang2nya sekali!..hehehhe

mzhany said...

ini namanya sengal nih...adoiiiiiorg yg letak tiang tu tak fikir ker....

Related Posts with Thumbnails