JaJa'Z Latest Stories

Monday, October 4, 2010

Surat Cinta Untuk Cik Gen2....

Wahai Sayangku ,Cik Gen2...
Jangan lah dikau merajuk hati dikala daku bergurau nak menukarkan mu dengan yang lain
itu semua hanyalah gurauan semata2..
takde sekelumit pun niat dihati ini nak menghantarmu ke kedai2 terpakai
mahu pun kepada pemilik kedua...
ketahuilah bahawa duit tuan mu ini tak la 'berkepuk2' untuk menukarkan mu dengan
Honda atau pun Toyota,jauh sekali Mitsubishi...

Kalau Cik Gen2 sakit 'lutut' sebab bergerak tiap2 hari
berterus terang lah..supaya daku tak tersalah dan terbaiki' buku lali' mu pula..
Kalau rasa lenguh2 'pinggang', biar daku sapukan dengan minyak angin yang betul
kalau tak nak berkoyok sekali pun..bagitau lah...
supaya poket tuan mu ini tidak terabak lagi...

Jangan merajuk2 lagi yer sayangku....
I Love u forever and ever lah...
daku sayang kamu ketat2 :p

Jaja'Z: Macam sewel jek rasa...

6 Beu-T Is Talking:

Danial Ikhwan Jaafar said...

wahai cik gen 2, kasihanilah tuanmu itu.
hehehe =P

Khumaera Ismail said...

jgn majuk2 ea cik gen2..hehe~
same la kite..tersasul jgk ckp na tkr baru..owg ckp, kalo kite ckp nak tukar..nanti kete tu wat hal sb merajuk..hehe~

JaJa'Z said...

danial: tau takpe..kesian kat tuan dia ni...

JaJa'Z said...

khumaera: tula pasal..hari tu tergalak cakap nak hp baru dan2 tu jugak hp wat hal..

dieya said...

oh syahdu sungguh luahan hati terhadap cik gen2. semoga cik gen2 tak merajuk lagi. ntah2 cik gen2 nak mintak buat plastic surgery kot.. tukar cat siap artwork.. tambah body kit.. bagi rim 22 inci.. ala2 extreme makeover gitu!

JaJa'Z said...

dieya: plastic surgery??? oh tidakkkk..tu lagi la terabak poket ku..akak ni bukan jenis suka modify2 kereta..kalau mcm tu..macam tu la sampai sudah...takde nak tukar2 dah...

Related Posts with Thumbnails