JaJa'Z Latest Stories

Tuesday, August 24, 2010

Memang Geram Dan Menyakitkan Hati Betul La!!!

Korang nampak tak apa2 yang tak kena kat gambo kat atas ni???
dapat jumpa apa yang menyakitkan hati jaja???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tak sampai sebulan beli dah putus!!!
hangin betul la macam ni
dah la nak cari kasut yang sedap dipakai tu susah..
bila dah jumpa, pakai tak sampai sebulan,dah terobek sana sini...
Sayang punya pasal, nampak gayanya kena la hantar gi jahit jek..
kalau buang, membazir la plak...
baru sangat beli nya...

Jaja'Z: Pakai selipar jek baru tau!

6 Beu-T Is Talking:

En iLham said...

alamak kak
sayang betul
huhu
baru je beli
hehe

dieya said...

macam peraduan cari benda tersembunyi pulak :-p
sekali tengok tak nampak apa yg tak kena, bila tengok the 2nd pic baru nampak, oh sudah putus rupanya. sayang eh i see the color still putih melepak. takpe, hantar jahit, pasti beres!

JaJa'Z said...

syamil: memang sayang pun..walaupun tinggi 3" tapi comfy je bila pakai...

JaJa'Z said...

dieya: sesekali menguji mindapembaca kan..hehhehe..memang akak nak hantar jahit pun..sayang sanagt..putih suci murni lagi kasut tu...sayang la nak biarkan macam tu jek...

miss R.e.p.u.n.z.a.L said...

is that vincci kak?

linda ade satu fr vincci tp lain design..pakai tak smpi sebulan..mcm tu gak jadi..lebur 49.90 mcmtu haje..

JaJa'Z said...

linda: no,yang ni bukan dr vincci..akak beli kat Vern's...hampeh tu..dah la mahal sama mcm kasut kat vincci jek..tapi nak bawak gi repair tu...sayang, baru lagi...

Related Posts with Thumbnails