JaJa'Z Latest Stories

Saturday, July 10, 2010

Mode Kemas Barang: Menda lah nak kena bawak ni...

Hooreyyyy!!!
hari ni jaja ,En Zack dan sebahagian besar penduduk
Taman Tunas Mahkota
akan bercamping kat Pantai Balok hari ni...
Memang excited sangat rasanya sebab selama ni dok camping
dengan bebudak sekolah jek tapi kali ni
camping dengan En Zack dan jenjiran sekali...
sure happening :p


Macam biasa lah, before nak packing barang2
harus la siapkan dulu checklist takut kalau2 ada menda2 penting
yang terlupa nak bawak plak..
dah la tido dalam khemah kan...

Barang2 En Zack
Seluar track
t-shirt
kain pelikat
baju sembahyang
seluar jeans
kupiah
'anak2'
towel

Barang2 Jaja
Seluar track
t-shirt
Blouse
Seluar jeans
baju tido
seluar tido
kain batik
telekung sembahyang
'anak2'
towel

Kelengkapan Lain
tikar plastik
comforter
bantal
selimut
toileteries
barang makeup
torch light
selipar
plastic bag


Harap2 takde la menda2 yang penting tertinggal..
buatnya tertinggal selimut ke..mau gigil2 buat 'adegan peluk2' dlm khemah plak
dengan En Zack..hehehhe
dah la tido tepi pantai kan...

satu lagi yang paling jaja harap2 sangat, semoga perjalanan majlis ni
berjalan dengan lancar dannnnn
cuaca molek je la sampai ke esok..
risau jugak sebab lately kat Kuantan ni asal petang je hujan..
malam tadi dr kul 5 petang dok ribut, hujan lebat sampai ke malam
dah la kitorang ni tido dalam khemah kan..

Doakan semuanya success ye kawan2 kuuuuu...
TAPI!!!
Walaupun jaja takde...jgn risau yek
tak dapat nak okline tepi pantai namunnnnnnnnnn
jaja akan sediakan entri2 untuk korang baca
supaya nanti tak la korang rindu sangat kat jaja..hehhehehhe
(perasan kejap)


4 Beu-T Is Talking:

Miss Fiza said...

fuh... gi camping... seronoknya... enjoy sis!

honey amour said...

wahh..bestnyer g camping...jaga2 khemah roboh kang..heheheh..

JaJa'Z said...

miss fiza: tak la seronok mana..tapi sebab dengan hubby, tu yg excited terlebih..

JaJa'Z said...

honey: roboh angin tiup takpe..roboh sebab lain bahaya...hehhehe

Related Posts with Thumbnails