JaJa'Z Latest Stories

Friday, June 25, 2010

Jom ! Layan Makan Aiskrim ...

Ntah kenapa la rasa memang takde idea sangat nak berblogging semalam
maybe penat kot..seharian kat sekolah pastu sambung plak urusan lain lepas kerja
on the way balik umah semalam
jaja singgah la giant kejap

ntah kenapa semalam tengok strawberry rasa terliurrrr je
padahal masam kemain buahnya..
maklum la..strawberry Malaysia...
tapi sebab teringin punya pasal, jaja capai la sekotak...

dan lepas balik sekolah tengah hari td, jaja beli plak aiskrim strawberry
makan dengan buah strawberry fresh...
Memang sedap amattttt...
cuaca panas2, suap plak aiskrim
memang layan la...
merah2 buah strawberry nya...
yumiiehhhh!!!

Sesambil tunggu En Zack balik sembahyang jumaat
jaja bedal dulu semangkok....
psssttt..jangan bagitau En Zack ek..sebab makan aiskrim dlm bilik
hehheheh
buruk betul perangai ko ni jaja weii...
Saje je nak bagi korang terliur....
^__~


8 Beu-T Is Talking:

ibh said...

memang terliur pun tgk eskrim jaja tuh..bauh stobery tu mcm melambai2 jer..nih yg buat air liur merembes2 nih...

kasih suci said...

wah wah wah..mane aci mkn eskrem sorang2..hukhuk..nak jugak...ngeeee

~anna&anuar~ said...

haaaiiihhh... cair air liur ni dlm mulutttt..... mencikkkkkk kak jaja....

JaJa'Z said...

ibh: apa lagi..esok cepat2 pi cari kang lagi teruk terliur...

JaJa'Z said...

kasih: pi je cari kat supermaret..belambak dik..hehhe..akak nak tlg buat, tak reti yek..

JaJa'Z said...

anna: ko ni anna..pasal eskem pun kau mencik kat akak...sayang la kat akak..nanti akak bagi eskem..

marina anakcikbob said...

kak jaja!!!!!
nak jugakkkk!!!!!!!!!!!!!

JaJa'Z said...

marina: nak ek? sila ke pasaraya berdekatan anda..hehhehe

Related Posts with Thumbnails