JaJa'Z Latest Stories

Saturday, June 26, 2010

Jom Heboh Kat Kuantan La Plak...


Jom! Jom! Jom! Jom!
Kita Heboh! Heboh!


Kali ni kat Kuantan la plak..
Sebenarnya jaja tak perasan pun jom heboh minggu ni buat kat sini..
jaja tau pun sebab bebudak ni dok kecoh dalam kelas masa buat kerja
" Wei! korang nak gi tak Jom Heboh ?"
Start sorang bertanya...
pastu yang lain tu mula la keluar suara gak..memasing cakap suara sorang2
dah macam telan 'microfon'..kuat bukan main...
Pastu jaja pun sound terus la
" Ha! kalau pasal Jom Heboh!..laju je korang kan...
tapi kalau cikgu suruh buat kerja..lambat je nak mula.."
Macam tu la bebudak ni..

Semalam masa kuar ke Kuantan dengan En Zack pun baru nampak
kat Padang MPK bz kemain dok siapkan segala macam khemah2
untuk hari ni...

En Zack siap perli jaja lagi,tak nak gi ke tahun ni..
tak kuasa lah jaja nak gi tahun ni..
dengan panas nya..jalan sesaknya..jumpa anak2 murid lagi kat sana..
Tahun lepas jaja gi pun sebab adik ipar beria ajak
kalau tak, tak kuasa jaja nak meredah sesak penuh orang tu..
Jaja kat Jom Heboh tahun lepas..
gi blah pagi..tu pun dah panas semacam


2 Beu-T Is Talking:

kasih suci said...

haah sama la kite...x pernah g jomheboh..x ske g tempat yg sesak2 + ramai org..rimas den...hehehe

JaJa'Z said...

kasih: kalau akak sesaja nak gi memang tak la...nak gi tapi pk ramai orang, panas lagi..tu yg jd malas..

Related Posts with Thumbnails