JaJa'Z Latest Stories

Thursday, May 6, 2010

Yang 'Mengidam' Telah Tertunai :p

Assalamualaikum
tengok tajuk entri ada ayat mengidam2..ha! korang jgn tanya jaja
mengandung ke tak ek...
jangan kata orang mengandung je mengidam
yang tak mengandung ni pun suka tumpang sekaki
teringin macam2 jugak tau!
.
.
Sejak jaja berdiet ni
berjaya la jugak dah 6 bulan jaja tak sentuh any fastfood
tak kira la KFC ke..McD ke
jadinya memang teringin amat2 la jaja ni nak makan KFC
tapi rasanya tak dapat lagi nak melanggar pantang
nak tak nak
hanya mampu nak makan twister KFC je
tu pun terliur lepas Zurin cakap ari tu
dia pi KFC makan twister
terus terkecur ayaq lioq ni....
makanya lepas sek tadi jaja terus ke bandar
sebab ada urusan insuran
hal nya kejap je, tapi nak sampai tu yang leceh
dah la panas, kereta plak banyak
tu yang menyampah nak gi ke bandar tu...
kalau takde hal, mmg malas amat nak ke bandar
ish ish..melalut plak jaja..tadi nak citer pasal twister
ok ok...sambung balik
masa on da way balik
jaja msg kat En Zack
" abang, bleh tak nak singgah Giant jap..teringin twister KFC"
dengan harapan mintak2 la En zack bagi
" Yelah..pi lah"
yipppieee !!! apa lagi, dapat la jaja lepaskan kempunan
nak makan twister

sebagai umpan,jaja belikan En Zack ayam 3 ketul
dengan harapan kot2 kang makan dia bagi jaja seketul..ehhehehehhe
pandai tak jaja ??
.
.
.
.
.
Lepas rehat2 kejap
dalam kul 6 ptg aktiviti wajib kitorang kat sini
lepak2 time...
dari semalam lagi dah teringin makan 'colekkkk'
ada anak murid jaja bagi buah pelam satu plastik
tau2 je cikgu dia ni memang tak tahan
dengan buah pelam...
harus la buat cili+kicap+belacan+gula+asam jawa
perghhhh !!! sedap giler
Rasa2nya..ada tak yang baca entri jaja ni sambil terkecur air liur???


14 Beu-T Is Talking:

~anna&anuar~ said...

kak jajaaaaaaaaaaa......... tang pelam tu, MasyaAllah, kecur giler air liur tgggggkkkkkkk... adooooyyaaaaiii... pos la pelam skit... huk3...

Nur Hawa Mohd Zin said...

sedapnyeee.....
tp awe dah mkn jeruk mangga td..mak buat..sebalang..huhu...sedap kak jaja;z...

JaJa'Z said...

anna: akak dah agak dah..anna mesti terliur punya lah..hehhehe

JaJa'Z said...

hawa: jeruk sebalang tak setanding dengan pelam makan ngan colekkkk..hehehhe

Nur Hawa Mohd Zin said...

pergh kak jaja'z ni mmg wat awe ngidam betol lah..kalah org pregnant tau..

kasih suci said...

wah...beshnye colekk...huh kecur air liur nih..huhu...kak jaja ni saja nak kasi org lain meleleh ayaq lioq..huhu

Hizami Rahim said...

meleleh dua bakul air liur.
wakakaka.
nak sikit mempelam tu!!!

JaJa'Z said...

hawa: aik? dia plak mengidam ek...

JaJa'Z said...

kasih: memang itewwww tujuan kuu..hehhehehhe

JaJa'Z said...

hizami: mengidam gak ke? nak ke? semua dah selamat kat dalam perut..

Nur Hawa Mohd Zin said...

yelah kak...spe tak suke mangga mcm ni...sedapnyee.....

JaJa'Z said...

hawa: tau takpe..memang sedap amat..slurpppp

Nur Hawa Mohd Zin said...

tak pe kak..esok awe buat..heheheh..sat g takot mimpi plak

JaJa'Z said...

hawa: ok gak tu..kang hawa mengigau makan pelam plak..heheh

Related Posts with Thumbnails