JaJa'Z Latest Stories

Wednesday, April 21, 2010

Seperti Yang Di Jangka :(

Assalamualaikum
Seperti yang dijangka malam tadi
SAH! jaja dah pun MC ari ni
Pagi tadi masa nak bangun
kepala dah rasa berat semacam
kejut En Zack dan bagitahu mmg tak larat nak bangun
pening je rasa kepala ni
En Zack pun saran kan MC je ari ni
Maka....MC la jaja buat kali pertama untuk tahun ni
Tadi dah telan ubat..tido lagi beberapa jam
harap2 lepas ni kepala akan ok..
doakan kesihatan jaja yer....

12 Beu-T Is Talking:

eqbalzack said...

get well soon...

JaJa'Z said...

tq abang EQ...:)

Hizami Rahim said...

get well soon~
;D

JaJa'Z said...

tq hizami..

kasih suci said...

jgn lupa mkn ubat tau dan rehat cukup2 k...(",)

Ismaliana Bt Sulaiman said...

get well soon....:)

A.I said...

mkn ubat tu ikot time tau. bykkan minum air. cepat2 sembuh k...

Aida Rezuan said...

Jaja,

Get well soon..

JaJa'Z said...

kasih: dah makan ubat secukupnya dah...tido sampai tak ingat dunia seharian

JaJa'Z said...

kak lieya: tq kak..

JaJa'Z said...

AI: ari tu ko sakit..ari ni jaja plak..memang makan ubat ikut time pun..

JaJa'Z said...

kak aida: tq my dearie sis..

Related Posts with Thumbnails